SH@KER

از شیر مرغ تا گوشت ادمیزاد

SH@KER

از شیر مرغ تا گوشت ادمیزاد

ارسال پیامک با تلفن ثابت امکان پذیر شد

ارسال پیامک با تلفن ثابت امکان پذیر شد

یکی از سرویس هایی که در نمایشگاه تلکام 2010 عرضه می شود، سرویس پیامک با تلفن ثابت است.
پیامک به عنوان یکی از خدمات ارزش افزوده تلفن همراه اکنون در دنیا پر طرفدارترین سرویس است. این سرویس آنقدر محبوب شده که شاید دل کندن از آن برای مشترکان غیر ممکن باشد. 
حال مشترکان تلفن ثابت نیز می توانند از این سرویس جذاب بهره برده و برای خویشان و دوستان خود پیامک ارسال کنند. 
سرویس پیامک تلفن ثابت در دو سال گذشته پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و اکنون یکی از خدمات اصلی شرکت مخابرات استان تهران و دیگر استان ها به شمار می رود. 
این سرویس ابتدا به صورت آزمایشی در شیراز راه اندازی و با استقبال مشترکان مواجه شد. این سرویس در حال گسترش و توسعه بوده و در آینده نزدیک تمامی مشترکان در کشور می توانند با این تلفن ثابت پیامک ارسال کنند. یکی از مشکلات پیش روی، عدم ساخت گوشی های ویژه این سرویس بود. برای همین شرکت مخابرات تهران نرم افزار " پایثا " را طراحی و بر روی سایت این شرکت قرار داده که از این طریق می توان بدون نیاز به گوشی ویژه از طریق خط مودم پیامک ارسال کرد. 

ارسال پیامک با تلفن ثابت امکان پذیر شد

در همین رابطه معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: این نرم‌افزار هم‌اکنون روی سایت اینترنتی شرکت مخابرات استان تهران قرار دارد و مشترکان می‌توانند این نرم‌افزار را دانلود کنند. 
صادقی تصریح کرد: این نرم‌افزار از طریق خطوط dial up کار می‌کند؛ به این معنی که رایانه مشترک باید به خط تلفن متصل باشد؛ زمانی که نرم‌افزار فعال می‌شود، به صورت خودکار شماره پیامک مرکز را شماره‌گیری کرده و با اتصال به مرکز ، عمل ارسال یا دریافت پیامک را انجام می‌دهد. 
صادقی ادامه داد: ویژگی خاص این نرم‌افزار، فراهم شدن امکان ارسال یکباره پیامک‌های گروهی است که برای مثال می‌توان پیامک‌های مناسبتی را برای گروه‌های چند نفره ارسال کرد. 
وی افزود: همچنین در بسیاری از شرکت‌ها، سیستم مذکور به سیستم مرکزی شرکت متصل بوده و با سیستم تلفن شرکت یکی شده است. 
معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در خصوص نحوه محاسبه کاراکترها و تعداد پیامک‌ها، اظهار داشت: تمامی شرایط پیامک تلفن ثابت از جمله تعداد کاراکتر مانند پیامک تلفن همراه است؛ اما احتمالاً کار با دکمه‌های صفحه کلید راحت‌تر از دکمه‌های دستگاه تلفن ثابت می باشد، برای این منظور نرم افزاری نیز طراحی شده است . 
منبع : خبرگزاری فارس

gsm.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد