دل نوشته ی پریا...

چی شد؟نمیدونم...چیکار کردیم؟نمیدونم...فکر میکردم مدتی دوری از هم همه چیزو درست میکنه...ولی فقط فکر میکردم.خدایااا میخواستم همه چیز بهتر بشه مثل قبل ولی در قالب یک دوستی جدید و بیتوقع که شد ولی چشم پر حسادت زمونه نذاشت...حالم خیلی بده هیچ وقت اینطوری نبودم با وجود همه ی ناملایمات و... هنوزم ته دلم دوسش دارم و میدونم اونم منو دوست داره...هر کاری کردم چون نمیتونستم ببینم عزیز زندگیم حالش بده(هیچی واسم مهم نبود) ولی اون نمیدونم چی فکر کرد...(همه چیز به خاطر تو بود) بهم قسم داد تنهام نذار تحت هیچ شرایطی نذاشتمم پس...الانم... (یادت باشه هنوزم دستام دلشون میخواست دستهاتو گرم کنه و چشمهام دلشون میخواست عاشقونه نگاهت کنه ولی از خودت منو روندی و... پس...

خدایا نمیتونم و نمیدونم چی بگم فقط حالم بهتر از اون نیست کاش بفهمه داره با.. چیکار میکنه... منم دارم...

روز مادر مبــــــــارک...

                    عکس   متن های آماده برای کارت پستال روز مادر  

 

مادر عزیزم ای فرشته ی پاک تو از جنس آسمونی...با یک دنیا عشق و محبت این روز زیبا را به تو نازنین تبریک میگویم.  

دوستت دارم...

بچه های حاضرجواب...

دختر کوچکى با معلمش درباره نهنگ‌ها بحث مى‌کرد. معلم گفت: از نظر فیزیکى غیرممکن است که نهنگ بتواند یک آدم را ببلعد زیرا با وجودى پستاندارعظیم‌الجثه‌اى است امّا حلق بسیار کوچکى دارد. دختر کوچک پرسید: پس چطورحضرت یونس به وسیله یک نهنگ بلعیده شد؟ معلم که عصبانى شده بود تکرارکرد که نهنگ نمى‌تواند آدم را ببلعد. این ازنظر فیزیکى غیرممکن است. دخترکوچک گفت: وقتى به بهشت رفتم از حضرت یونس مى‌پرسم. معلم گفت: اگر حضرت یونس به جهنم رفته بود چى؟ دختر کوچک گفت: اونوقت شما ازش بپرسید .   

     

                  

ادامه مطلب ...

تست روان شناسی

 

 

نمره اعصاب شما چند است؟

این یک آزمون استاندارد روان شناسی است. شما باید خودتان را در هر یک از ده موقعیت زیر تصور کنید و گزینه مناسب خودتان را پیدا کنید و علامت بزنید. بعد از آن، باید نمره مناسب خودتان را در پرانتز انتهای هر گزینه بخوانید و مجموع نمرات تان را حساب کنید تا بفهمید که آیا شما از آن آدم هایی هستید که زیر فشارهای زندگی، به هم می ریزند و تسلیم می شوند یا این که با صبر و اعتماد به نفس، در برابر مشکلات زندگی مقاومت می کنید و می ایستید.

ادامه مطلب ...

۱۵علامت سرطان که مردان نادیده میگیرند...

 

مراقبت معمول پیشگیرانه می‌تواند سرطان و سایر بیماری‌ها را در مراحل اولیه کشف کند، یعنی در زمانی که گزینه‌های بیشتری برای درمان و بخت بیشتری برای علاج وجود دارد. اما برخی از مردان به جز به خاطر زنان‌شان به دکتر نمی‌روند. در اغلب موارد زنان هستند که به مردان فشار می‌آورند تا برای چکاپ از لحاظ سرطان به دکتر مراجعه کنند.کارشناسان می‌گویند مردان می‌توانند با هشیار بودن در مورد برخی از علائم سرطان که بیانگر نیاز فوری به مراجعه به دکتر است، به خود نفع بسیاری برسانند.برخی از این علائم سرطان در مردان اختصاصی هستند. این علائم بخش‌های معین بدن را در برمی‌گیرند و ممکن است به طور مستقیم به امکان وجود سرطان اشاره کنند. برخی دیگر از علائم مبهم‌تر هستند. برای مثال دردی که در بخشی از بدن احساس می‌شود، ممکن است علل گوناگونی داشته باشد. اما حتی در مورد این علائم نباید بدون مراجعه به دکتر احتمال سرطان را مد نظر قرار ندهید.  
 

ادامه مطلب ...

آرامش سنگ یا برگ

مردجوانی کنار نهر آب نشسته بود و غمگین و افسرده به سطح آب زل زده بود مرد سالخورده ای از آنجا می گذشت. او را دید و متوجه حال پریشانش شدو کنارش نشست مرد جوان بی اختیار گفت: عجیب آشفته ام و همه چیز در زندگی ام به هم ریخته است. به شدت نیازمند آرامش هستم و نمی دانم این آرامش را کجا پیدا کنم؟

مرد سالخورده برگی از درختی کند و آن را داخل نهر آب انداخت و گفت:

ادامه مطلب ...

نظر شما چیه ؟

 
             The
 image







 







 “http://salijoon.info/mail/891218/nazar/hurting-us.jpg”
  cannot be displayed, because it contains errors.

 

             The image “http://salijoon.info/mail/891218/nazar/be-yourself.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

ادامه مطلب ...