SH@KER

از شیر مرغ تا گوشت ادمیزاد

SH@KER

از شیر مرغ تا گوشت ادمیزاد

خداحافظی (ارسال شده توسط سحر )

  
مدادم خشک شد٬ مثل احساسم٬ دیگر وجودم خالیست برای پر کردن٬ پر
کردن دفتری که عمری همدم اسرار من بود. خسته شدم از اینکه هر چه
نوشتم و خواند٬ هر چه خواند و نفهمید یه روزی تنها امدم٬ تنها ماندم و تنها
خواهم رفت٬ نمیدانم روزگار بهانه ای دستم خواهد داد برای بازگشتی دوباره
یا نه اما با همه خاطرات از خاطره سازان خداحافظی میکنم خسته شدم از
روزگار از حرفهای پر از تکرار یادگار شما و این دیار وایستا دنیا بزن کنار

سلام  من فرناز مدیر این وبلاگ دیگه اپ نمیکنم
همونطور که گفتم خسته شدم
من این دنیارو واسه دل خودم ساختم و امیدوارم که هر کسی با این دنیا یه
جورایی اشنا شد از من ناراحت نباشه همه تون به بزرگی خودتون
ببخشیداگه بدی خوبی از ما دیدید 
و در کلام اخر خداحافظ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد